פינוי דירה

פינוי דירהישנם צמתים שונים בחיינו שבהם אנו נאלצים לפנות את הדירה שלנו מתכולתה. לעתים זה יהיה פינוי דירה לפני מעבר לדירה חדשה, ולעתים זה יהיה פנוי דירה של ההורים שנפטרו, ולעתים זה יהיה פינוי  דירה מהתכולה שיש בה לפני שאנו עומדים למכור אותה.
בכל מקרה פינוי דירה אינו עניין שאדם רגיל מן הישוב יכול להתעסק בו, לאדם רגיל מן הישוב אין את הזמן הדרוש להתעסקות עם כל התכולה והציוד שצריך לפנות מהדירה, ולאדם רגיל מן הישוב אין את הידע בכל מה שקשור לתהליך פינוי הדירה, והוא אינו יודע מהם התקנות והחוקים  של הרשויות השונות  העוסקים בסוגית פינוי הדירה.

מתי הציבור זקוק לשירות של פינוי דירה
•    כאשר מישהו עומד למכור דירה ו/או לעבור לדירה חדשה
•    כאשר מישהו עומד לרדת מהארץ ולעזוב את הדירה זבה הוא מתגורר
•    כאשר קשיש עומד לעבור לגור בבית אבות והוא מעוניין שחלק מהתכולה שהייתה בבית תועבר לבית האבות .
•    כאשר קשיש נפטר ובניו צריכים לפנות את ביתו מהתכולה שנמצאת בו
אנשים שינסו לבצע פינוי דירה לבדם יגלו מהר מאוד שמדובר בפרויקט לא פשוט כלל וכלל ושתהליך של פינוי דירה הוא תהליך מורכב וסבוך שיש לתכנן אותו היטב, ורק חברת פינוי דירות מקצועית תדע מה יש לעשות בכל שלב, ומתי כדאי לעשות כל מהלך . אמנם מדובר רק בפינוי של הדירה אבל עדיין יש צורך בעבודה סדורה ומתוכננת שתאפשר ביצוע של פינוי יעיל, חכם ומהיר .

החברות המציעות היום שירות של פינוי דירה, מציעות מעטפת שלמה של שירותים החל מפירוק ארונות וכלה בניקוי הדירה וכך הן משחררות את לקוחותיהן ממירוץ אחר נותני שירותים שונים כמו נגרים המפרקים רהיטים וארונות, וחברות נקיון המנקות את הבית לאחר שהוא ריק מתכולה.

כדאי לציין שיש חברות הגובות תשלום כספי עבור שירותי פינוי דירה, ויש חברות שתמורת שירותי פינוי הדירה הן מעונינות לקבל תמורה כלשהי שיש לה ערך כספי כמו למשל חפצים יקרי ערך, תכשיטים, חפצי נוי, פסלים, כלי בית ועוד ועד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *