ביטוח הובלות

ביטוח הובלותחברת הובלה בעלת פוליסת ביטוח חברת הובלות נחשבת לחברה מסודרת יותר, אמינה יותר ומקצועית הרבה יותר מאשר חברת הובלה שאינה בעלת פוליסת ביטוח חברת הובלה.
קיימים גורמים רבים העלולים להסב נזק ישיר או עקיף למטען הובלה מסוים בעת נסיעתו בכביש, לדוגמא: נהג המשאית – בין אנשי הצוות העוסקים במלאכת העברת דירה, ניתן למנות בין היתר, את נהג המשאית אשר בידיו מופקד הגה המשאית ולצערנו, לעתים – מתרחשות תאונות. תאונות דרכים קורות כל הזמן, ואם מדובר בתאונת דרכים אשר התרחשה בעת הובלת מטען כלשהו, אזי היעדר ביטוח חברת הובלה יכול לגרור את חברת ההובלה לתשלום פיצויים ובכל מקרה, נגרם לחברה נזק תדמיתי . הסבלים – הם אלו שסוחבים (פיזית) את מטען ההובלה מנקודת המוצא אל המשאית, ובסיום הנסיעה, מהמשאית אל נקודת היעד. בדרך, הסבלים חשופים ללא מעט סכנות וסיכונים. שריטות, חבלות, הרס חלקי או מוחלט, הם רק חלק מהסיכונים אליהם המטען חשוף בעת סחיבת המטען על ידי הסבלים. ביטוח חברת הובלות מכסה גם נזקים הנגרמים למטען ע"י הסבלים.
הזמנת שירותי הובלה או סידור הבית בחברת הובלה בעלת פוליסת ביטוח על המטען אותו היא מובילה היא חשובה, שכן הביטוח מקנה שקט נפשי במקרה של אירוע כלשהו בו נגרם נזק למטען אותו ביקש להוביל ממקום למקום. לחברות ההובלה הגדולות והמובילות בישראל יש אפשרות לתת מענה ביטוחי לנזקים שעלולים להיגרם בזמן המעבר. העניין, כמובן, בא לידי ביטוי במחיר. בבחינת פוליסת ביטוח, חשוב לשים לב לסוג התכולה המבוטחת כמו-גם להיקף הביטוח. פוליסה ראויה היא כזאת הנותנת ביטוח ממשקוף למשקוף. חשוב להדגיש – פריקה וטעינה רלוונטיים לא פחות מההובלה עצמה.
השלב הבא בבדיקת ביטוח הובלות הוא לבחון את פרטי הפוליסה: · מהו גובה הפיצוי (האם הוא מכסה נזקים גם לחפצים יקרים מאוד) · האם הוא תלוי בכמות החפצים המועברים (בדרך כלל כן) · גובה ההשתתפות העצמית שלכם · האם הביטוח מכסה גם פגיעות בזמן ההעמסה והפריקה.
פוליסת הביטוח הענפה שלנו מכסה את הרכוש כנגד סיכוני אש, ברק, התפוצצות, התהפכות או התנגשות הרכב המעביר, וכמו-כן גם כנגד נזק העלול להיגרם בעת טעינה ופריקה. אין סיבה ממשית להיעדר ביטוח חברת הובלות. מאיזו זווית שרק בוחנים את העניין, זה כדאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *