איך מתכוננים למעבר דירה?

איך מתכוננים למעבר דירה?מעבר הדירה הוא לפעמים טראומה עבור הרבה אנשים שלא תכננו מספיק את הצד הזה. הכל צריך להיות מתוכנן טוב וכדאי לחשוב לאפשרויות שונות כולל אפשרות של אחסנה של התוכלה לתקופה מסוימת. קיבלתם מלגה מאוניברסיטה בחו"ל או תפקיד אטרקטיבי באזור אחר בארץ? קניתם דירה או מתכננים לשפץ וצריכים לפנות את הדירה? צריך לעבור לארץ אחרת בגלל עבודה? חייבים לארוז הכול ולעבור. אבל קודם כל חייבים לתכנן הכל מראש כדי שכל התהליך יהיה יותר פשוט, מהיר, יעל וכמה שיותר זול. עם נוסעים לתקופה מוקבלת ורוצים לשמור על הרכוש צריכים לחשוב על אחסנת דירה. אין ספק שמעבר דירה  זה לא כמו משחקים ברשת וחייב לחשב טוב כל צעד שעושים.

קיימים בארץ הרבה חברות שיכולים לעשות כל העבודה בשבילינו, החל מאריזת החפצים, הובלה ואחסנה במחסנים מיוחדים, אבל מה לעשות, עולה הרבה כסף ולפעמים מעוניינים לחסוך. לפני שמתחילים את התהליך כדאי לבדוק מה אומר הורוסקופ יומי ולבחור יום מתאים. אז צריכים לחשוב לבד לפתרונות אריזה, הובלה ואחסנה אכי מתאימים ובטוחים, צריכים לחפש את החברה העונה לדרישתנו בלי לרוקן את הכיס ולעשות בכוחות עצמי מה שאפשר, כמה שיותר. קודם מסדרים את תכולת הדירה, זורקים או תורמים חפצים מיותרים או ישנים מדי, את כל הבגדים כבר לא אופנה – כמה חיכינו להזדמנות הזה – ומה שנשאר אורזים בסבלנות בקופסאות בטוחים,

סוגרים בנייר דבק ולא שוכחים לרשום את התכולה, כדי שיהיה יותר קל כאשר נצטרך לפתוח אותם. את חברת אחסנה  והובלה כדאי לבחור לפי המלצות של החברים או קרובי משפחה שהשתמשו בעבר אחסנת דירות שלה. המלצתם יותר שווה מכל פרסום, זה בדוק. אריזה מסודרת חוסכת בנפח תכולה ואחסנה, בסופו של דבר בכסף שלנו. מיקום המחסנים מאד חשוב, לא להיתרחק, הדלק יקר וההובלה מתייקרת סתם, יש מספיק מקומות איכותיים במרכז. בסופו של דבר זה לא סוף העולם לעבור דירה, כל הזמן עושים את זה ועם תכנון נכון אפשר לעבור בקלות וללא תקלות.

1 Response

  1. גילה הגיב:

    מסכימה.
    היו לנו בעיות גדולות במעבר הדירה שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *