האם ידעת? במקום 2 הובלות אפשר אחסון דירה

האם ידעת? במקום 2 הובלות אפשר אחסון דירהבניגוד לארצות אחרות דוגמת קנדה ואנגליה בה אחסון דירה נפוץ ונמצא בשימוש רחב זה זמן רב, בישראל התחום צעיר ונכנס לאט לאט לתודעה הציבורית עקב יעילותו – לא פעם אנו נתקלים באנשים אשר "נתקעו" ללא מקום לאחסן את חפציהם עד יום מעבר הדירה בפועל ושבנתיים חיים בשכירות שלא יכולה להכיל את כמות הדברים.

המחיר של האחסון נקבע לפי קוב – חשוב להבין כי ככל שנפח המקום אותו תקבל יותר גדול כך תשלמו יותר, כך שבעצם כאשר אתם מחפשים חברה אשר תבצע עבורכם אחסנה, הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול הוא מה המחיר שלהם לקוב – כך תוכלו להעריך פחות או יותר את המחיר אשר יצא לכם בסה"כ על האחסנה.

ישנן מספיק "חברות" ושרלטנים אשר יציעו לכם הצעה מפתה ויסכימו לכל בקשה שלכם – כמובן, חלק מהחברות אינן שרלטנים אך גם אינם מקצועיים מספיק (לדוגמא לא יודעים לבצע הובלה מקצועית, חסרי ידע בביטוח) על מנת לבצע את האחסנה שלכם בצורה טובה וכך תכולת דירתכם תינזק ואף תיהרס – זאת בניגוד לחברה ותיקה עם שם, שם אמנם תשלמו יותר אך תוכלו להיות בטוחים כי הבעלים לא יעלמו וכי אותה אחסנה מבוצעת על הצד הטוב ביותר ובצורה המקצועית ביותר.

לסיכום, חשוב להבין כי אמנם אולי תמצאו הצעות מחיר זולות במיוחד, אך רוב הסיכויים שאותם מחירים זולים יעלו לכם בסוף הרבה יותר!

1 Response

  1. יהודה הגיב:

    באמת כדאי לאחסון דירה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *